تسلا:

1000 دستگاه تسلا 3 در هفته تولید می نماییم

1000 دستگاه تسلا 3 در هفته تولید می نماییم

به گزارش لباس نو كارخانه اختصاصی تسلا در چین اخیرا اعلام نموده است كه تحت تأثیر تسهیلات دولت چین قادر خواهد بود در هفته یك هزار دستگاه خودروی برقی تسلا مدل ۳ را به تولید برساند.


به گزارش لباس نو به نقل از ایسنا، چندماه پیش بود كه شركت آمریكایی تسلاموتورز اعلام نمود كه موفق شده است از وزارت صنعت چین مجوزهای لازم برای توسعه و تولید خودرو های برقی تسلا را در خاك این كشور پهناور آسیایی دریافت كند.
شركت تسلاموتورز آمریكا بعنوان یكی از خودروسازان نوظهور و نوپا كه در سال های اخیر با تلاشهای مداوم خود به موفقیت های قابل توجهی در توسعه و تولید خودرو های الكتریكی لوكس و قدرتمند دست یافته است، در بازارهای جهانی به جز ایالات متحده آمریكا نظیر چین و برخی دیگر از كشورهای اروپایی هم توانسته سهم بازار و فروش قابل ملاحظه ای را به خود اختصاص دهد و در این عرصه از سایر رقبای خود سبقت بگیرد.
حالا تازه ترین اخبار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت thedriven نشان داده است كه كارخانه اختصاصی تسلاموتورز در چین كه گیگافاكتوری ۴ نام دارد، تحت تأثیر تسهیلات جدید دولت چین برای ترغیب مشتریان به خریداری و استفاده از خودرو های الكتریكی، پاك و دوستدار محیط زیست، قادر خواهد بود میزان تولید خودرو های تسلا مدل ۳ را به یك هزار دستگاه در هفته برساند و بدین ترتیب سهم خویش را در بازار چین كه یكی از مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به حساب می آید، افزایش دهد.
سال پیش بود كه اخبار و گزارش های گوناگونی از جانب این خودروساز نوپا و جاه طلب آمریكایی انتشار یافته بود كه نشان می داد این شركت می خواهد با راه اندازی كارخانه اختصاصی خود و راه اندازی خط تولید خودرو های تمام الكتریكی تسلا مدل ۳ در چین، علاوه بر كاهش هزینه برای خریداری این خودرو ها توسط مشتریان و شهروندان چینی، سهم قابل توجهی از بازار این كشور را به خود اختصاص دهد.
به نظر می آید كه تسلا برنامه ریزی های بلند مدتی در مورد تولید انبوه خودرو های تمام الكتریكی، لوكس و قدرتمند خود در خاك چین دارد و حالا با صدور تمامی مجوزهای لازم جهت راه اندازی خط تولید كارخانه های گیگافكتوری، قادر خواهد بود با سهولت بیشتر، هزینه های تمام شده كمتر و قیمت مصرف كننده پایین تری محصولات خویش را به یكی از بزرگترین بازارهای خود عرضه نماید.
افزایش روز افزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو های پاك سبب شده است شركت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یك از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی كنند.
چین هم همانند خیلی از كشورهای دیگر همچون انگلستان، فرانسه، اسپانیا، یونان، مكزیك و هند، تصمیم گرفته است كه فروش، تولید و استفاده از خودرو های بنزینی و دیزلی را كه باعث آلودگی هوا و محیط زیست می شوند، نهایتا تا یك دهه آینده ممنوع اعلام نماید.
طبق آمارهای انتشار یافته در سال گذشته، ۱۵ درصد از درآمد شركت تسلا از چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان، تامین می شود كه به قول تحلیل گران، انتظار می رود راه اندازی كارخانه اختصاصی تسلاموتور در این كشور پهناور، فروش این خودرو های لوكس، قدرتمند و پاك تسلا افزایش بسیار بیشتری پیدا كند.



1398/09/19
21:39:20
5.0 / 5
4605
تگهای خبر: توسعه , تولید , خرید , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
لباس نو