بانك آفیسر جایگزین سرویس های بانكداری سنتی می شود

بانك آفیسر جایگزین سرویس های بانكداری سنتی می شود

به گزارش لباس نو مدیرعامل بانك ملی ایران بابیان اینكه این بانك برای اولین بار سیستم یكپارچه بانكی معروف به سیبا و خدمات بانكی آنلاین را در نظام بانكی كشور پیاده سازی كرد، اظهار داشت: سیبا جایگزین روش های سنتی بانكداری شد و بانك آفیسر هم همین تحول و انقلاب را در سرویس های بانكداری بوجود می آورد.


به گزارش لباس نو به نقل از روابط عمومی بانك ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در نشست هم اندیشی مدیران شعب مشمول طرح بانك آفیسر بانك برگزار شد، با تاكید بر اینكه در استراتژی رقابت دو عامل دارا بودن وجه تمایز و پایین بودن قیمت تمام شده، موفقیت هر سازمان یا واحد تولیدی را رقم می زند، اضافه كرد: پیاده كردن سیبا در نظام بانكی و الگو گرفتن تمامی بانك ها از بانك ملی ایران باعث شد كه این بانك در عرصه بانكداری پیشتاز باشد و این روند در سال های گذشته هم همچنان ادامه داشته است.
وی بابیان اینكه بانك هایی كه نتوانند خویش را با تكنولوژی سازگار كنند حرفی برای گفتن نخواهند داشت، خاطرنشان كرد: امروز مردم، بانك ملی ایران را یك بانك نوآور می دانند چونكه محصولات جدید هرچند ماه یك مرتبه رونمایی می شود و این بانك محصولات متمایزی را به نظام بانكی كشور عرضه می كند.
مدیرعامل بانك ملی ایران بیان كرد: زمانی كه قانون، استفاده از شبكه های اجتماعی خارجی را برای عرضه خدمات مالی و بانكی از جانب بانك ها منع كرد، بانك ملی ایران اپلیكیشن بله را عرضه كرد و این محصول یك وجه تمایز در شبكه بانكی به حساب می آید و هم اكنون هم ۲۲ بانك عضو این سامانه هستند.



1398/04/05
01:36:22
5.0 / 5
4815
تگهای خبر: تولید , خدمات , قانون , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
لباس نو