معاون نوبخت خبر داد:

1000 میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل هفته آینده پرداخت می شود

1000 میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل هفته آینده پرداخت می شود

به گزارش لباس نو معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه كشور اظهار داشت: طی هفته آینده هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت های سیل پرداخت خواهد شد.



به گزارش لباس نو به نقل از مهر، حمیدرضا عدل بامداد سه شنبه در شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به اینكه پس از وقوع سیل قرارگاه بازسازی به دستور رئیس جمهور به وجود آمد، تصریح كرد: تا كنون هشت هزار میلیارد تومان تسهیلات برای بخش های مختلف اختصاص پیدا كرده است.
وی اظهار داشت: همین طور پنج هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه ای و پنج هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات تملكی برای جبران خسارت های سیل اختصاص پیدا كرده است.
معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه كشور با تاكید بر اینكه طی هفته آینده هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت های سیل در حوزه های كشاورزی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: برای جبران خسارت های سیل در حوزه كشاورزی كشور دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تصویب شده كه از این میزان ۵۰ درصد تخصیص یافته است.
عدل اضافه كرد: برای حوزه بنیاد مسكن سه هزار میلیارد تومان به تصویب رسید كه از این میزان ۹۳ درصد تخصیص پیدا كرد و برای حوزه راه هزار و ۵۰۰ مبلیارد به تصویب رسید كه ۸۰ درصد آن تخصیص یافته است.
وی، اظهار داشت: همین طور برای حوزه زیرساخت های شهری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تصویب گردید كه از این میزان نیز ۵۰ درصد تابحال تخصیص یافته است.


منبع:

1398/07/23
15:28:28
5.0 / 5
5165
تگهای خبر: اقتصاد , اقتصاد مقاومتی , توسعه , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
لباس نو