افتتاح مرکز پاسخگویی تخصصی سمات

افتتاح مرکز پاسخگویی تخصصی سمات

به گزارش لباس نو مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف و سریع افتتاح شد.


به گزارش لباس نو به نقل از وزارت امور اقتصاد و دارایی، حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مراسم رونمایی از مرکز پاسخگویی تخصصی «سمات» با اعلان اینکه خدمات مرکز پاسخگویی تخصصی این شرکت در ۲ سطح به سهامداران عرضه می شود، گفت: در سطح اول نهادهای مالی، ناشران، ارکان بازار سرمایه، کارگزاری ها، حقوقی ها و … قرار دارند که باتوجه به اینکه شناخت حرفه ای از بازار سرمایه دارند طبیعتاً خواسته و نیازهای آنان از این مرکز متفاوت تر از سایر افراد خواهد بود که ما با تلاش کارشناسان آگاه و کاردان در این مرکز تلاش داریم تا بهترین خدمات را به این دسته از درخواست کنندگان عرضه دهیم.
وی اضافه کرد: عرضه خدمات به جامعه چند میلیونی سهامداران در کشور از جانب این مرکز پاسخگویی تخصصی سطح بعدی و هدف ویژه این سامانه را در بر می گیرد که می بایست به نیازهای متنوع و گسترده سهامداران با پاسخگویی دقیق، شفاف و همیشگی بپردازد. با پاسخگویی به نیازهای جامعه میلیونی سهامداران می خواهیم تا بهترین و بالاترین کیفیت پاسخگویی را در بازار سرمایه شکل دهیم تا با عرضه این سرویس ها، خدمت بزرگی به مردم کشورمان در حوزه رفع نیازها و آگاه سازی از آخرین وضعیت سهامداری شکل بگیرد.
فهیمی با اشاره به اینکه این تحول در سمات یک فرصت و نعمت بزرگ را ایجاد کرده است، بیان کرد: بدیهی است که وقتی این سامانه راه اندازی می شود نشان میدهد که یک انسجام جمعی در «سمات» شکل گرفته و خروجی آن به پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی به درخواست های جامعه سهامداران در کشور منجر می شود و همه این سرویس ها با همان شماره چهار رقمی ۱۵۶۹ در اختیار سهامداران قرار داده شده است.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در آخر اظهار داشت: تا پیش از طریق اندازی این سامانه تخصصی، تمرکز این به پاسخگویی درباب سهام عدالت بود، اما از امروز در کنار این مسئله بصورت تخصصی به همه سوالات مردم درباره خدمات شرکت، درخواست ها، پیگیری ها و… پاسخ داده خواهد شد تا سهامداران با کمترین دغدغه و بصورت غیرحضوری در شرایطی که شاهد ادامه شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم بالاترین سطح پاسخگویی را با تماس با شماره ۱۵۶۹ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تجربه کنند.
تاریخچه سامانه ۱۵۶۹
شرکت سپرده گذاری مرکزی از خرداد ماه سال ۱۳۹۹ و با شروع آزاد سازی سهام عدالت، مرکز تماس ۲۴*۷ خویش را با سرشماره کشوری ۱۵۶۹ افتتاح نمود که با گذشت بیشتر از یکسال از طریق انداری این مرکز، توانسته است سهم بسزایی را در اطلاع رسانی، پشتیبانی و هدایت سهامداران بازار سرمایه در امور مربوط به سهام عدالت و بازار سرمایه داشته باشد.
در همین حال باتوجه به اینکه مرکز پاسخگویی ۱۵۶۹، به عنوان یک برند و نماد پاسخگویی تخصصی بازار سرمایه شناخته شده، حال با راه اندازی یک واحد تخصصی در این مرکز، پاسخگویی به سوالات سهامداران بازار سرمایه در زمینه امور مربوط به سهامداران و معاونت عملیات «سمات» همچون «اصلاح مشخصات، وضعیت دارایی، وضعیت فریز، فرایندهای مربوط به سبدگردان» و همینطور امور مربوط به معاونت حقوقی سمات همچون «انتقال سهام متوفی به وراث، فرآیند توقیف و توثیق اوراق بهادار» با داخلی های ۲ و ۳ مرکز تماس ۱۵۶۹ تماس حاصل نمایند.


منبع:

1400/05/11
20:13:54
5.0 / 5
1849
تگهای خبر: اقتصاد , تجربه , خدمات , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
لباس نو