توییتر به جنگ اپل رفت

توییتر به جنگ اپل رفت

لباس نو: توییتر می خواهد قیمت اشتراک توییتر بلو برای کاربران آیفون را از هفت دلار و 99 سنت به 11 دلار افزایش دهد.



به گزارش لباس نو به نقل از ایسنا، اینفورمیشن به نقل از یک منبع مطلع نوشت: این اقدام احتمالا، پاسخی به تعرفه ۳۰ درصدی است که اپل برای پرداخت های انجام شده توسط کاربران بوسیله اپلیکیشن ها در سیستم عامل iOS، دریافت می کند.

طبق این گزارش، قیمت اشتراک توییتر بلو در وب سایت توییتر، هفت دلار خواهد بود. قیمت پایین تر اشتراک توییتر بلو در وب سایت توییتر، احتمالاً کوشش برای هدایت کاربران بیشتر به وب سایت این شبکه اجتماعی بجای استفاده از اپلیکیشن آیفون است. این گزارش به تغییر قیمت توییتر بلو در پلت فرم اندروید اشاره ای نکرد.

ماسک که در اکتبر با خریداری توییتر، مالک این شرکت شبکه اجتماعی شد، می خواهد سرویس احراز هویت توییتر را با رنگ های مختلف برای اشخاص، شرکتها و دولت ها عرضه نماید. عرضه اولیه سرویس احراز هویت، افزایش جعل هویت سلبریتیها و برندها در این پلت فرم را بدنبال داشت و به تعلیق عرضه این سرویس منتهی شد.

ماسک هفته گذشته در یک رشته توییت، به انتقادهای مختلف از اپل پرداخت که شامل ۳۰ درصد حق کمیسیون است که سازنده آیفون از طراحان نرم افزار برای خریدهای درون برنامه ای، دریافت می کند. وی همین طور نوشت که مایل است بجای پرداخت این کمیسیون، به جنگ اپل برود.

بر اساس گزارش رویترز، اندکی بعد، ماسک با تیم کوک، مدیرعامل اپل در دفتر مرکزی این شرکت دیدار نمود و در توییتی نوشت: سوءتفاهم درباره ی احتمال حذف اپلیکیشن توییتر از فروشگاه اپ استور اپل رفع شده است.




1401/09/18
12:48:36
5.0 / 5
377
تگهای خبر: خرید , دلار , سایت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
لباس نو